Service og reparasjon
Raklamasjoner, service og reservedeler hos Fjellrevenshop.no
Om du har vært uheldig å fått hull i din favoritt turbukse fra Fjellreven eller trenger ny glidelås, drager eller annet, så kan du på disse sidene finne informasjon om hvordan du skal gå frem for å skafe stoff/delen du trenger. Velg en kategori nedenfor for å gå til eget tilpasset skjema. Ved reklamasjoner må varen være kjøpt av Fjellrevenshop.no innenfor garantitiden.
Normal behandlingstid ved henvendelser er 3-7 virkedager.
REKLAMASJONER
Har du mottatt en vare med feil eller andre problemer relatert til produktet ditt?
Reklamasjon kan skje ved feil eller mangler på varen. Alle varer blir kontrollert for feil og mangler før de blir pakket og sendt til deg som kunde. Ta kontakt med oss slik at vi kan ordne opp i situasjonen!
Varen må være kjøpt av Fjellrevenshop.no innenfor garntitiden. Finn ditt ordrenummer fra din bestilling som må legges inn ved reklamasjon. Vi er en forhandler og tar ikke imot reklamasjoner kjøpt av andre forhandlere.
RESERVEDELER
Klær og utstyr slites over tid – rifter oppstår, knapper forsvinner, og glidelåser svikter. I stedet for å kjøpe nytt, kan du enkelt reparere favorittplaggene dine med våre utvalgte reservedeler. Dette forlenger levetiden på utstyret ditt og er bedre for miljøet.
Trenger du knapper, glidelåser, stoff til alpping av hull eller andre reservedeler? Vi sender dette så fremt vi har det tilgjengelig i vårt reservedelslager.